Grus...

2011-01-18, 19:05:42 / Kategori: Vardagar med Katrina
Nu ska jag gnälla...
Detta är den värsta tiden tycker jag. Töväder med en massa grus överallt. Allt är smutsigt och blött. Det där vassa stenkrosset de använder istället för sand är ett elände och mängder av det ligger överallt vart man går.
Det är vasst i tassarna tycker Katrina. Det är klart positivt med hennes korta blanka päls nu. Hon drar inte in någon smuts eller någtot grus alls. Det är det bara jag som gör. Och sen detta mörker...Inget kul alls att vara ute på promenad i dessa dagar. Tycker egentligen bäst om att leva här och nu men just nu ser jag fram emot den härliga våren med sköna och ljusa promenader i sele och utan täcke med mycket dofter och mycket att nosa på för lilla K.

Med sele och utan täcke...



Annette

håller med, denna tiden är bara en enda låååååång väntan på ljus och värme, en transportsträcka:)



2011-01-18, 19:51:27

aktp

Transportsträcka ja men man måste kanske ta till vara de ljusglimtar som finns idag så fick jag dra ner persiennerna en stund i mitt arbetsrum!Solen sken ett tag.Du fåt tänka att lilla K står för ljuset och glädjen varje dag./aktp



2011-01-18, 20:58:19



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?