Kelen...

2011-01-12, 19:15:48 / Kategori: Vardagar med Katrina
Lite mindre is och snö är det nog idag. Håller tummarna för fortsatt töväder...! Katrina och morfar var ensamma hemma när jag hämtade på dagis. Mormor hade lämnat dem, vind för våg, för att åka till stan och gå och simma. Stannade en stund och pratade lite med morfar. Katrina som låg i soffan och hade det skönt var väldigt kelen när jag kom och ville vara nära. Hon är så rar lilla K. När vi kom hem här lekte hon glatt med pipisarna innan hon fick ett par deciliter mat av dagens ranson som hon inte hade hunnit med än. Själv har jag ätit fisksoppa som mormor hade lagat och ställt i kylen. Hon är så gullig min lilla mamma. Har köpt ett gott grovt bröd på systrarna Lindkvists bageri idag som passade utmärkt till soppan. Det går ingen nöd på oss här. Nu är vi mätta och nöjda. Katrina har nu parkerat sig i sin koja. Snart väntar en sista kvällsrunda.

Min hand runt din nos...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?