Längtar...

2011-01-17, 19:51:01 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag småsprang jag hem från jobbet för jag längtade extra mycket efter min lilla skatt kände jag. Det blev en lång dagisdag idag. Inte för att det går någon nöd på henne men i alla fall...
Hon har fått en ny strumppipis av mormor idag. Katrina hade farit runt med den och kasat på alla mattorna i hela våningen sa mormor. När jag kom och hämtade låg lilla K och tryckte bakom morfar i TV-soffan. Hon kom hur som helst när jag ropade. Det framgick inte direkt om jag var efterlängtad men hon blev lite glad i alla fall.
I förra veckan var det sex månader sedan som hon kom där i buren på Arlanda. Jag blir bara mer och mer kär i henne!

Inte konstigt att matte längtar...!

Emelie

De där ögonen!



2011-01-17, 20:02:43 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?