Lite vår i luften...?!

2011-01-30, 19:00:38 / Kategori: Vardagar med Katrina
Är det inte lite vår i luften ändå? Blå himmel och sol har vi haft idag i alla fall. Katrina fick följa med i bilen idag när mormor och jag skulle köra och handla. Det går helt plötsligt mycket bättre att stänga bakluckan nu. Katrina har ju inte gillat just det momentet. Nu står hon snällt och väntar på att jag stänger om henne. Skönt! Själva bilåkningen har aldrig varit problem men hon har visat sitt ogillande på väg in i bilen genom att bli stel som en pinne och väl inne i skuffen har hon försökt att fly ut igen. Även denna bit verkar nu ha fallit på plats.
Väl hemma från shopppingturen tog vi en långpromenad i solen. Vi hoppade över både täcke och mössa idag, Katrina och jag. Hon verkade glad över att slippa täcket för hon svängde extra på svansen, skakade på sig och sprätte runt. Lite vårkänning är det allt trots fortsatt kyla. Särbon som på grund av sitt arbete följer alla väderprognoser som finns att tillgå  säger att han inte tror att det blir mer vinter nu. Vi väljer att tro på detta tycker jag. Eller hur?

På väg mot våren...

Emelie

Torr asfalt i all ära!! Det är så underbart härligt.



http://thehealthyway.blogg.se

-Nu är den nya bloggen gjord :)



KRAM



2011-01-31, 12:12:08 URL: http://thehealthyway.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?