Måndag...

2011-01-10, 20:11:50 / Kategori: Vardagar med Katrina
Vanlig måndag igen. Visst är det skönt att vara lite helgledig men jag gillar måndag till fredag och sen en vanlig helg på det. Det har varit dagisdag igen som vanligt för Katrina. Mormor var här hemma med Katrina när jag kom hem idag. Mormor har broddar på i dessa dagar då det är halare än halast just nu. Katrina sover mycket nu tycker jag. Det är svårt att gå ut i detta hala väglag. Hon blir nog lite understimulerad på promenaderna. Hon är lite som Bambi lilla K. Halkar med tassarna var hon än går. Det är hopplöst trist. Det är omöjligt att gå raskt. Man måste ha järnkoll så att man inte står på huvudet. Sen tror jag faktiskt att Katrina har haft det riktigt trevligt nu när Amos har varit hemma. Det blev tomt och lite trist när han åkte. Hon vill ha en kompis här hemma. Vi ska börja funderara över detta på allvar nu till våren. Jag har mina funderingar över hur detta ska gå till...

Lite trist...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?