Nytt godkänt ben...

2011-01-13, 19:45:02 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det har varit dåligt med ben till Katrina på sista tiden. Hon är lite kräsen med ben, den lilla prinsessan, och har inte haft något ben som hon har gillat på ett tag. Idag har jag varit på djuraffären och inhandlat en påse gott och blandat i benväg. Hon kände direkt på doften från min ryggsäck att det fanns något gott till henne i den. Hon fick ett vitt ben med fyllning i här när vi hade varit ute en sväng. Hon har nu varit helt okontaktbar, en lång stund, medan hon har ägnat sig åt benet. Det föll henne i smaken. Det var tydligt. Hon har legat i min säng med det där benet. Fyllningen var kladdigare än jag trodde...Men ack så god!
Det får bli renbäddat sedan innan jag går och lägger mig. Även överkastet behöver gå en runda i tvättmaskinen ser jag. Tur att jag gillar att tvätta.

Ett klart godkänt ben...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?