Om att ha det bra...

2011-01-25, 21:25:33 / Kategori: Vardagar med Katrina

Fick en kommentar till gårdagens inlägg från Anki om att en hund nog inte kan ha det bättre än Katrina. Det var snällt skrivet. Funderade en stund på de där trevliga orden. Tänker att just Katrina inte kan ha det bättre i alla fall. Hon har ju inte möjligheten att springa fritt på egen skyddad tomt som många andra har. Det kan jag vara lite ledsen över ibland. Men då är det ju tur att det blev just Katrina eftersom hon är en ganska lugn och försiktig fröken och som inte tycks bry sig så mycket om den frågan som hennes matte gör. Alla fyrbenta i vår närhet och som vi känner har det bäst egentligen. Alla får sin...Tänk vad rätt det blev med lilla silkesöra. När det blir dags för en kompis tänker jag att det kommer att bli lika rätt. Katrina kommer dessutom att vara en bra lots. Jag tänker på hur gullig hon var här när Amos var så rädd runt nyår. Hon hjälpte honom så tydligt då. Två andra som har det bäst är Amos och Bell. De leker i snön och har det så härligt om dagarna. De behöver inte heller vara ensamma så mycket om för Emelie och Joel varvar varandra så mycket de kan. Fick en bild av Joel idag. Den tar jag med här.

Amos och Bell har det också bäst...








  


 




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?