Sengekos...

2011-01-15, 13:36:47 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har det varit en extra lat lördagsförmiddag. Katrina somnade om direkt efter morgonrundan och påföljande frukost. Hon har legat kvar i min säng hela förmiddagen. Peder och Knuds matte ger mig så många härliga norska uttryck för allt. Sengekos kallar vi nu detta mys i mattes säng. Tack Kristin! Själv har jag hasat runt i min sköna morgonrock och pysslat lite. Men nu får det vara bra med kos. Ut ska vi på en längre promenad. Det har snöat igen! Vi blir bjudna på lammstek idag har jag förstått. Med "vi" så tänker jag att även lilla K får lite lammstek utblandat i sin mat. Det är ju lördag...
Ha en fortsatt härlig lördag! Det är handbolls-VM! Sverige möter Slovakien i kväll.
 
Sengekos...

aktp

En annan har legat i sengekos sedan onsdagseftermiddag.Ni är lyckligt lottade du och Katrina som kan äta lammstek en annan får inte flytande kost undrar vad det heter på norsk./aktp



2011-01-15, 17:30:07



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?