Tjejträff...

2011-01-28, 19:19:25 / Kategori: Vardagar med Katrina
Ny fredag. Skönt med helg. Ikväll får vi en gäst Katrina och jag. Vi ska ha tjejträff helt enkelt. Min goda vän och kollega Christine kommer hit. Katrina har legat på kökssoffan och bevakat matlagningen som jag har ägnat mig åt. Det ska bli trevligt att få prata, dricka vin och äta gott... Alla dricker inte vin förstås. Lilla K ska få en grisknorr hon. Jag tror att den uppskattas mer. Handboll är det ju också. Här blir det fullt upp. Hur nu detta ska gå. Katrina ligger nu och äter grisknorr och vill inte vara med på bild.

Min goda vän och kollega...




Lena Wik

Det ser trevligt ut. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll.

Kram Lena



2011-01-28, 20:15:12

aktp

jag håller med Lena hoppas att ni får en trevlig kväll.Jag och katten Izza har kopplat av med På spåret.Husse ligger sjuk oc´h jag har precis lämnat sjukssängen./aktp



2011-01-28, 22:07:47



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?