Halt på vägen...

2011-01-02, 21:12:48 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har det bjudits på lutfisk på Saltö. Katrina och jag halkade dit på eftermiddagen. Det har varit mildare och frusit igen så det är iskana på vägen. God lutfisk fick jag i alla fall och Katrina fick ett ben. Lilla K känner till sina ställen hos Rolf och trivs så bra. En annan som trivs är Lilleman. Han är så förtjust i kojan här hemma. Han skyndar sig att äta så att han ska komma först till kojan. Att det var han som skulle gilla detta lilla ställe mest hade jag inte trott. Amos har nu nyfriserade öron och tassar. Klorna är klippta och tassarna insmörjda. Han ligger nästan och sover när jag klipper hans öron. Lilleman njuter när man håller på och plockar med honom. Nu snarkar de här i var sin hörna. Båda har varit aktiva idag så de är nog inte så pigga på att gå ut en sista runda någon av dem. Men vi skyndar oss tillbaka in igen så fort vi kan.

Puss min skatt...


Skönt i soffan...


Här är det också skönt...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?