Vi igen...

2011-01-06, 09:29:12 / Kategori: Vardagar med Katrina
Nu är det vi igen här, Katrina och jag. Barnen har åkt hem till Gävle och vardagen där. Lilleman är i goda händer hos sin husse men jag saknar honom redan. Det har varit gott att ha dem hemma. Dessutom var det ju toppenhärligt att Amos och Katrina har kommit så bra överens och att Joel blev så förtjust i lilla K. Kärleken är ju också besvarad från hennes sida. Det har gått bra med den lillla Bell också men hon har ju mest varit hos sin mormor och morfar. Igår var Joel och jag ute på en ordentlig promenad med Amos och Katrina. På kvällen var vi bortbjudna och Katrina fick stanna hemma ensam. Hon var så trött efter promenaden och gjorde inga anspråk på att få följa med oss. Idag får vi se vad vi hittar på. Just nu känner jag mig lite ledsen. Dagarna hår gått så fort här nu. Vips har de åkt! Nu är vi lediga i några dagar lilla K och jag och jag ska passa på att njuta lite av lugnet innan januari månad drar igång på allvar efter helgen.

Fine lille Amos vilar efter promenaden...


Vila på Amos filt...


Amos och Katrina...


Joel och lilla K, ett kärleksfullt möte...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?