Vi tänder ljus...

2011-01-11, 20:35:22 / Kategori: Vardagar med Katrina
Vi tänder ljus i väntan på våren. I morse tyckte jag allt att det var en lite ljusare känsla ute. Lite fågelkvitter hördes och i luften kunde jag ana våren. Det är naturligtvis ett tag till dess men ändå.
Hämtade en soffliggare på dagis idag. Fick en puss när jag kom men sedan var det omöjligt att få henne med mig. Fick lyfta ner henne från soffan och då gjorde hon sig stel som en pinne. Väl nere på golvet så följde hon med snällt efter att ha gett morfar en puss som tack för dagen. Det är fortfarande superhalt ute. Bitvis ännu värre än tidigare dagar tycker jag. Är riktigt trött på detta försiktiga hasande nu. Vill gå en härlig och rask långpromenad tillsammans med Katrina!

Tänd ett ljus...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?