Goda vänner...

2011-06-18, 11:02:41 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Igår var de trötta hela dagen tjejerna. Vi var till hagen en stund på morgonen och där efter tog de det lugnt hela dagen med några kortare promenader bara. De var själva här hemma ett par timmar medan jag var i stan. På kvällen hade vi besök av en god vän och det är ju alltid lika trevligt. Scilla och Katrina tycker också att det är kul och uppförde sig exemplariskt. Scilla höll lite för nära koll på vad som fanns på bordet men gick snällt och la sig på sin plats när jag sa till henne.
Jag somnade med en svart skönhet intill mig och vaknade med en vit. Det hade bytt plats under natten tjejerna. Katrina anslöt sig när vi hade vaknat och vi hade en mys och gos stund innan det var dags att gå ut. Det är så roligt på morgonen nu när de hälsar så vänskapligt på varandra och sedan busar runt här som två riktiga tokstollar. Lycka!
Vi har nu gått en lugn morgonpromenad unden någon timme med mycket nos. Det är lite mulet idag och behaglig temperatur. Perfekt hundväder. Frukosten är avklarad. Nu sover de goda vännerna sin förmiddagssömn här på olika håll. Scilla ligger här nära mig, på en filt, som vanligt. Katrina smög nyss undan till något annat mjukt ställe.
Det är lördag. Vi får se vad vi ska hitta på idag...

Trött...


Morgonmys...


Anita Heierson

Ååh de är rysligt fina - tjejerna. Så himla kul att de trivs bra med varandra också.

Ha en fortsatt skön semester!

Anita



2011-06-18, 15:20:12

emelie

Sötnosarna då!



2011-06-18, 18:04:35 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?