Morfar...

2011-06-29, 23:50:36 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

I morse så hände det ofrånkomliga. Morfar har kämpat färdigt och har lämnat oss. Vi är alla så ledsna. Jag känner med stor tacksamhet och kärlek att jag verkligen har haft en pappa som på alla sätt har funnits där för mig i alla år och att Joel har fått växa upp och ha sin älskade morfar så nära. Morfar har ju inte bara varit morfar åt Joel utan även åt våra fyrbenta. Flora och Amos fick finnas här nära tillsammans med morfar i många år. Katrina fick även hon ta del av morfars kärlek och omsorg från det hon kom till oss förra sommaren. Alla har de varit så glada för morfar. Även lilla Scilla blev hjärtligt emottagen av honom för några veckor sedan. Det var viktigt för honom att få säga att även hon var välkommen. För sådan var han morfar. Alla var välkomna!

Morfar som vi gärna minns honom...



Annette

En mkt fin bild Margaretha, detta är givetvis tungt för er alla men d e som du skrivit som rubrik här "d blir inte alltid som man tänkt sig men d kan bli bra ändå" Tänker på er alla :)



2011-06-30, 01:42:25

U

My thoughts are with you



2011-06-30, 10:33:00

Lotta

Bilden är så fin! Har precis fångat din fina pappa, omtänksam, tänkande och självklar i sitt sätt att vara. Ni är så lika, både till sätt och utseende! Är så glad att ha dig till vän och att ha fått känna din pappa!



2011-06-30, 11:22:58

Lena Wik

Ett väldigt fint kort av din pappa! Så sorgligt det känns! Jag tänker på er!

Kram



2011-06-30, 12:01:06

Ann-Catrin

Åhh Margaretha.



Va jobbigt för er, även om det var väntat så blir allt så defenitivt.

Underbart att ändå kunna minnas sin pappa och morfar så.

Var rädda om varandra och prata mycket om pappa och morfar så kommer han att vara med er för evigt.

Jag upplevde tiden efter min mors bortgång som lite av en berg och dalbana, så många minnen, så mycket skratt och så många tårar.



Många varma kramar härifrån.



2011-06-30, 15:00:58 URL: http://kennelbrilaros.se

Annika Börjesson

Margaretha, Så sorgligt att din pappa har gått bort. Jag tänker på dig och dina nära. Ta väl vara på dig

Kram från Annika



2011-06-30, 16:15:45

aktp

Livet blir inte alltid som man tänkt sig! Så fint du skriver om din pappa och så stolt han måste varit över dig & Joel.Du får titta på bilden av din far och komma ihåg alla fina minnen när saknaden blir för stor./aktp



2011-06-30, 22:10:30



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?