Nu har jag två...!

2011-06-02, 22:18:49 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Vi är hemma igen efter en dag på väg för att hämta Scilla i Arboga där hon har haft sitt härliga jourhem. Allt har gått toppenbra. Tjejerna kommer bra överens och har legat tillsammans bak i bilen hela vägen hem som om de alltid har känt varandra. Återkommer med fler bilder och berättar då mer om första mötet. Tänkte nu bara göra ett litet snabbt inlägg för jag är så trött. Nu har vi gått en liten kvällsrunda. De har druckit, ätit och vilar nu ut i sovrummet. Katrina i min säng och Scilla nedanför. Katrina gjorde en liten markering om att det är hon som har tjing på sängen minsann. Scilla gick snällt och lade sig på mattan nedanför. Lilla Scilla! Hon är en underbar liten tjej. Så mjuk, tillgiven och vänlig. Nu ska vi sova gott i natt får jag hoppas. Alla är trötta efter dagens händelser. Allt känns helt rätt...!

Mina tjejer...!


Så fina tillsammans...!


Tillsammans för första gången...!

Anonym

Var roligt att de verkar trivas med varandra! En annan får en ny uteplats och vissa andra väljer andra utmaningar.nåväl i väntan på att en viss person i min närhet går ner i arbetstid så får vi nöja oss med en uteplats innan vi skaffar en hund.Njut av dina hundar under din ledighet./aktp



2011-06-02, 22:26:14

Annette

oh vad härligt att läsa ditt inlägg, d ska bli spännande att följa den nya familjemedlemmen och jättekul att träffa er på söndag :)



2011-06-03, 00:15:46

Ann-Catrin

Lycka till med de små! Ni är verkligen fina ihop.



2011-06-03, 01:25:20 URL: http://kennelbrilaros.se

Anita

Det ska bli roligt att höra om hur "tjejerna" lär känna varandra och bus de hittar på tillsammans ;P



2011-06-03, 15:05:30



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?