Tack och lov...

2011-06-25, 21:49:33 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Det är svåra dagar i vår familj just nu. Tack och lov så har vi Scilla och Lilla K. Scilla är en kelgris av högsta rang men hon är även en tjej med humor och en glädjespridare som ger oss många skratt. Lilla K är underbar i hela sitt väsen och överraskar ständigt med sin klokhet och härliga personlighet och sina härliga glädjeyl. Jag är så tacksam över att jag har mina tjejer.
Det är inte lätt att fota dessa två i språnget men här har Rolf fångat några roliga ögonblick.

Mina tjejer...


Lilla kloka, glada, underbara...


Familjens lilla clown...


Hon studsar fram...


Lite huller om buller...


"Nu flyger jag"...


"Nu är jag här"...


Annette

förstår att din pappa är sämre, känner för dig och din mamma, skönt att du känner tröst i dina hundar. kram fr mig :)



2011-06-25, 22:48:46

mona

Tänker på er. Kram



2011-06-25, 22:54:44

Lotta

Känner med er, jäkla skitsjukdom!

Vilka härliga bilder, förstår att de är riktiga lyckospridare de två damerna!

Stor bamsekram till er alla



2011-06-26, 10:15:15

Miriam

Finns det något vackrare æn greys in action? Superhærliga bilder.



Hoppas din pappa mår bættre snart..



kram från oss



2011-06-27, 09:22:12 URL: http://thenorwayoflife.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?