Viloläge...

2011-06-19, 21:50:52 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Idag har det varit en långsam söndag med viloläge nästan hela dagen. Vi har varit trötta alla tre. Fick dra ut Katrina på förmiddagen. Scilla är lite mer följsam för hon lämnar ju inte gärna mig. Kort morgonpromenad och en lite promenad till apoteket på sjukhuset tillsammans med mormor. Där väntade vi utanför och Scilla tog sig ett lut mot Katrinas rygg som brukligt.
Sent på eftermiddagen blev jag bjuden på middag. Då jag inte är nödbedd när det gäller mat så travade vi iväg på en välbehövlig promenad till Saltö. God middag fick jag och även tjejerna fick ett par potatisar med sås och båda lämnade väldiskade tallrikar efter sig.
Nu sitter jag här och gäspar och funderar över om det inte är läggdags snart. Scilla ligger bakom mig i sängen och tuggar på ett ben som Katrina hade mjukat upp åt henne innan. Lilla K ligger nedanför sängen på bädden och sover. Det blir nog inte helt lätt att få med sig henne ens på en mycket snabb vända ut innan det är natten.

Viloläge...



Väntar...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?