Energi...

2011-03-03, 20:19:14 / Kategori: Vardagar med Katrina
När jag kom hem idag var lilla K redan hemma. Hon låg tyst i min säng men med spetsade öron. På köksbordet låg en lapp "Har ätit 16:00" följt av familjens specialtecken för "puss, puss". Morfar hade lämnat! Inga långa utläggningar... Roligt att pappa hade varit och lämnat Katrina. Det betyder att dagen har varit hyfsad för honom. Han orkar ju inte gå ut alla dagar. Katrina fick snabbt fart, efter att jag hade kommit hem, och rusade runt här så att mattorna låg i högar. Det är bra att hon ser till att vi har ett levande hem. Hon behövde springa av sig verkade det som så vi tog en runda här i naturen. Även jag behövde lite luft då jag har suttit hela dagen och dessutom tog bilen till jobbet idag. Katrina har nu, som avslutande knorr på promenaden, sprungit av sig några varv på fotbollsplanen. Det var det som behövdes. Nu har hon däckat i soffan med alla benen i vädret. Hon har mycket energi nu lilla gumman. Det är nog ljuset och spirande vårkänslor!

Levande hem...


Energi...


Lena Wik

Ni är så gulliga ni tjejer. Har svårt att tänka mig ett bättre hem för en hund än ditt/erat.

kram



2011-03-03, 20:52:17



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?