Frusen...

2011-03-16, 22:32:02 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det är lite väl optimistiskt att ta av täcket på lilla K. Vissa dagar har det varit helt OK men definitivt inte i dag och inte igår heller för den delen. Katrina gick utan täcke igår och det var jag som var alldeles för optimistisk. Det var dumt av mig. Vill ju så gärna att det ska vara vår! Idag var det täcke på igen. Katrina är lycklig när hon får täcke. Hon är så gullig när hon glatt sticker huvudet i öppningen. Man ska svettas in våren, sa mormor som var lite sur på mig som inte tagit med täcke till dagis igår. Katrina är frusen inomhus också. Vissa dagar har vi så kallt här hemma. Till och med särbon, som är en varmblodig man, tycker att det är kallt här och då är det verkligen det. Nu ligger lilla hon ihopsnurrad i kökssoffan bland fleecefiltarna. Nej, det gör hon inte för i detta nu går hon in i min säng och lägger sig där. Norske Peder har fått en fleccedräkt idag. Den ser så mysig ut så jag slog till och beställde en på nätet till lilla K på direkten. Perfekt i kall bil och när det är kyligt inomhus. Katrina ska få en röd. Det blir självklart bild här sen när den har kommit. Peder verkar vara glad för sin dress och vill gärna ha den på sig. Han är hur gullig som helst i sin mysdress! Vi skämmer bort våra älsklingar skrev Peders matte. Men de är värda att ha det bäst...

Mysige gutten Peder i mysdress...

Bild lånad av Kristin Robstad

Annette

jag måste ändå säga att denna bild såg mkt rolig ut för oss kattägare :)



2011-03-17, 00:13:12

Lena Wik

Ja, det ser verkligen mysigt ut med "pyjamasen". Katrina blir nog sör i sin också.



2011-03-17, 13:34:32

Emelie

ha ha ! Det ser ut som någon slags liten seriefigur som man föreställer sig ta sig fram på bara bakbenen! Gullig, hoppas Katrina kommer trivas i sin.



2011-03-17, 16:18:13 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?