Glad tjej möter matte...

2011-03-14, 19:20:51 / Kategori: Vardagar med Katrina
Trodde inte att jag skulle få något möte på halva vägen hem idag då det var lite ruskigt väder. Glad i hjärtat blev jag när jag helt plötsligt såg en liten gulklädd fröken med mormor framför mig. Blev ännu gladare när lilla K blev glad av att se mig. Det körde förbi en dam som såg oss mötas och hon log stort inne i bilen.
Katrina väntade på sin matte från februari till juli på rescuet på irland. Hon blev kvar tre månader längre än sina systrar. Hon blev över helt enkelt. Det var nog meningen...
I natt har Katrina legat som klistrad intill mig. Det är olika nätter. Ibland ligger hon på något annat mjukt ställe. Hon har varit ute och sprungit i natt också. Långt lopp kändes det som. Sen låter hon också i sömnen samtidigt som hon springer. Hon är sååå gullig...

På väg hem...


Dofter...


Kaniner i sikte...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?