Pusskalas...

2011-03-04, 20:08:50 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag blev det pusskalas ska jag säga när jag hämtade på dagis. Morfar och lilla K var ensamma hemma. Mormor hade"förlupit" hemmet och lämnat de där båda "vind för våg". Det är henne väl unnat måste jag tillägga. Katrina låg i en av sofforna men kom som ett skott när jag dök upp. Hon hoppade upp och pussade mig i hela ansiktet. Morfar fick pussar han också av bara farten. Generös, glad och kärleksfull är hon min lilla loppa.  
Katrina hade inte ätit all sin mat för dagen. Hon gick och pep lite här innnan och tittade lite missnöjt mot matskålen där det resterande torrfodret låg. Hon har fått smak på lite annat gott den lilla damen. Makrill i tomatsås är fint det till exempel. Nu blev det inget sånt gott idag. Nu har hon ätit upp i alla fall så matsuget tog väl över tänker jag. Sjäv ska jag göra en fruktsallad. Jag behöver en c-vitaminboost.
Nu tar vi helg! Hoppas det blir bra lånpromenadväder! Än blir det ju promenad med täcke men snart så...
Här kommer en favorit i repris från i höstas på lilla K utan täcke.

Snart utan täcke igen...








LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?