Solpromenad...!

2011-03-20, 19:12:23 / Kategori: Vardagar med Katrina
En lång promenad i vårsolen har det blivit idag. I tre timmar har vi vandrat på, för Katrina, delvis nya platser. Nu är det vår på riktigt och lökväxter tittar upp här och var. Hade fönsterputsning på programmet idag men tänkte först att jag ville att vi skulle komma ut lite ordentligt. Katrina har njutit av att gå utan täcke och svansen har viftat medan hon har travat fram. Vi stannade till vid fotbollsplanen där Katrina fick springa av sig några varv och leta lite godisar i gräset. Det är tur att vi har den platsen så att lilla K får springa fritt ibland. När vi kom hem var vi ordentligt trötta ska jag säga. Vårluft...! Efter lite mat spetsat med lite makrill så somnade Katrina gott. Själv så lagade jag middag och putsade mina fönster. Nåja inte alla. Sparade ett par till morgondagen. De springer ju inte ifrån mig. Det har varit en vilsam och skön söndag. Nu ska jag njuta en kopp kaffe och titta på naturprogram på TV. Söndag kväll - det är inte fel det heller.

Vilar en stund och njuter i solen...

Annette

fint väder idag, jag gick också en runda men inte så lång. Tulpanerns är så otroligt fina, tack för dom o trevligt sällskap i fredags :)



2011-03-21, 23:39:28



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?