Goda vänner...

2011-03-30, 21:49:27 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har Katrina varit ute på en två-timmarspromenad tillsammans med mormor och hennes väninna Siv. Katrina har träffat Siv flera gånger förut och de är nu så pass bekanta att lilla K blir jätteglad när hon får syn på henne. Mormor säger att Siv blev så mallig när Katrina visade sin glädje av att få se henne. Siv tycker att Katrina är så fin och gullig. Siv är själv "mormor" till två flattar som jag har förstått att hon är väldigt glad för. Så det är klart att Siv är en trevlig tjej och det visade Katrina att hon också instämmer i för Siv fick en puss som avslutning på promenaden. Lilla hjärtat är glad mot dem som hon tycker är hennes goda vänner.
Rolf träffar ibland Katrina och mormor på promenaden då de passerar hans arbetsplats. Idag berättade han att han såg en skymt av promenadgänget när det gick förbi. Vid de tillfällen som Katrina får syn på Rolf så blir hon väldigt lycklig. Hon är ju glad när han kommer hit också och dessutom trivs hon ju väldigt bra hemma hos Rolf. Det är Rolf som tar de bästa bilderna på Katrina om han får säga det själv. Så jag håller väl med och bjuder på det även om jag tycker att jag får till det jag också ibland.

Katrina hos Rolf...



Trivs inte bara hemma...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?