Vem...?

2011-03-13, 18:53:49 / Kategori: Vardagar med Katrina
Helgen har gått som tåget. Promenader, hemmapul, tassvård och dusch idag av Katrina. Hon var alldeles lerig efter dagens tur. Vi besökte ett, för henne, nytt ställe. Hon blir lite osäker när vi är i ny terräng. Hon har trippat över ett raster. Det gick bra. Hon tar det väldigt nätt. Det är i stort sett snöfritt här nere nu. Fåglarna kvittrar. Såg små, små vitsippeblad. Nu är de på gång.
En vit mask kom ut idag på morgonpromenaden. De är så äckliga så jag får rysningar. Amos hade sådana maskar när han var liten så det kom ut som ett helt nystan av maskar. Nu blir det avmaskningskur för lilla hon. vi började på en gång när vi kom in. Hade några axilur kvar sedan sist. Var och köpte några tilll på apoteket så nu är vi rustade för en tredagarskur.
Det är just nu många små hjärtan på NNL:s hemsida som söker ett kärleksfullt hem. www.neverneverland.se Jag ska ju utöka flocken med en fyrbent till som ni vet. Nu väntar jag på den rätta känslan. Vem ska det bli som fångar mitt hjärta denna gången? Min lilla skatt ligger nu på kökssoffan och snarkar. Hon har ingen aning om mina grubblerier...

Morgonpromenad ledig lördag...


Inkallning...





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?