Bättre idag...

2011-05-18, 20:50:17 / Kategori: Vardagar med Katrina
Vi somnade vid tio i går kväll både lilla K och jag. Vi vaknade sju i morse efter att ha sovit som klubbade båda två. Det var välbehövligt efter senaste vaknätterna. Lilla magen är mycket lugnare så hon är definitivt på bättringsvägen fröken Katrina. Så vi fortsätter den inslagna banan och håller tummarna att hon blir frisk snabbt. Snart hämtar vi ju fröken Scilla och då måste vi ju vara i fin form här hemma för Scilla är, enligt rapporterna från jourmatte, en mycket pigg och glad tjej.
I kväll tog vi en tur ut till Bubbetorps gård för att tjuvkika på den inhägnade hagen som är under uppbyggnad där. Denna blir alldeles fantastiskt bra. Mycket bättre än jag har vågat hoppas på. Lagom stor, bra underlag, högt stängsel. Platsen är också perfekt med underbar omgivning. Hit ska vi åka ofta Katrina, Scilla och jag. Detta kan inte bli bättre! En perfekt lekplats där jag hoppas att tjejerna kan få lära känna många andra kompisar på fri tass! Jag är så glad över detta hundvänliga initiativ!!!

Mitt i den blivande hagen...!


1,80 högt stängsel...


Vacker omgivning...



Perfekt yta...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?