Liten sjuk och slak flicka...

2011-05-11, 19:56:23 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina är riktigt dålig i magen. Inte kul alls. Andra dygnet nu. Hon har nu hållit oss båda vakna i två nätter det lilla hjärtat. Med en och en halv timmes mellanrum har hon varslat om att hon vill ut. Stackarn! Hon piper så ynkligt. Så det har bara varit att hasa ut med jämna mellanrum. Hon har druckit dåligt idag på förmiddagen och magen är helt tom nu. Hon var helt slut här och mormor har varit så orolig. Det finns liksom bara utrymme för en som är sjuk i familjen just nu. Oron för Katrina blev så stor så jag gick hem tidigare och har suttit och jobbat här hemma under eftermiddagen. Var ute hos veterinären och köpte lite skonkost till morgondagen och lite stillande pasta som ska stabilisera magen. Den var god...Katrina har nu druckit ordentligt och legat och sovit mest hela tiden. Det har varit välbehövlig vila för henne. Hon låg på kökssoffan när jag kom hem men flyttade sig sen in i lilla hyddan som står jämte mig här vid matbordet. Det blev en promenad i maklig takt i kväll då lilla K är lite slak. Magen har nu varit lugn och stilla sedan halv tolv på förmiddagen och jag håller nu tummarna för en lugn natt...

Inte kul att vara sjuk och dålig...


Välbehövlig vila i hyddan...

Anonym

Hoppas att Katrina nu är på väg att bli frisk.Jag och kollega B var på besök hos en sjuk kollega.Vi hade tårta & jordgubbar med oss denna sommardag.Tungt besök men man mår lite bättre när man kan glädja någon med ett besök./aktp



2011-05-11, 20:05:35



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?