Nosa...

2011-05-04, 21:45:03 / Kategori: Vardagar med Katrina

Lilla Tuva har varit på jobbet idag med sin matte. Det är då ett litet GULL med stora bokstäver denna lilla lurcherflicka. Att det kan bli så bra allting konstaterade både matte Helene och jag när vi gemensamt beundrade detta lilla lurviga underverk. Hon är frimodig, glad, nyfiken, lekfull och allt positivt man kan tänka sig. Det är så roligt detta!
Katrina har varit länge på dagis idag och hon blev superglad när jag äntligen kom och hämtade efter att jag hade varit och klippt mig. Vi har gått en mindre promenad här i omgivningen. Lilla fröken älskar att nosa, nosa och nosa. Hon bara måste titta in i alla kaninhål och andra ställen där man kan sticka in huvudet. Hon gör det liksom med lite skräckblandad förtjusning. Det är så spännade! Nu är det snart läggdags och Katrina ligger redan. Det blev en sådan dag idag när vi inte har hunnit umgås så mycket min lilla skatt och jag. Det är så det blir ibland.

Nosa, nosa, nosa...


Kvällsvy hemmavid...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?