Mys...!

2011-11-20, 16:30:00 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Lycligt lottad och rik som ett troll känner jag mig nu när jag har sonen hemma i några dagar. Vi har inte setts sedan i juli och det är alldeles för lång tid. Katrina är glad för Joel sedan tidigare. Scilla är mer tveksam till om Joel verkligen tillhör familjen. Det släpper lite undan för undan men hon har inte helt slappnat av. Har han kommit hit för att hämta mig tro, verkar hon tänka. Matte är verkligen bäst just nu!
Vi har gått mycket promenader de senaste dagarna och lagat mat. Det är alltid något på önskelistan...
Nu vilar vi lite efter en långpromenad i Rosenholm. Det har varit trist väder hela helgen så regntäckena har varit på vid alla promenaderna. Något spring i hagen blev det inte igår då det är alldeles för blött och halt i gräset. Det blev en springrunda i Amiralitetsparkens hundlekplats i stället. Det var tomt på andra fyrbenta så tjejerna kunde fara fram som det passade dem. Härligt!

Mys...





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?