Höstsöndag...

2011-10-16, 20:17:56 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Katrina haltar utomhus. Inomhus rör hon sig som vanligt. Inget som verkar bekomma henne men hon dippar i steget på framdelen. De sprang ju som bara den i fredags så det kan nog vara en sträckning. Hon är inte öm någonstans och inget syns eller känns fel. Vi får avvakta och se helt enkelt. Hoppas det går över snart. Det har varit en vacker söndag med härligt promenadväder. En lugn promenad i våra vackra omgivningar har det blivit idag. Jag har varit lite slak idag.
Gårdagen tillbringade jag liggandes i soffan. Det har hänt några gånger i mitt liv att jag har haft riktigt otäckt migränanfall. Igår var en sådan dag. Lördagen bara försvann. Var ute på tre promenader med tjejerna som jag knappt minns och däremellan låg jag i dvala med en handduk över ögonen. Ljuskänslig och med illamående och blixtrande huvudvärk. Tjejerna låg nära mig hela dagen. Scilla låg precis intill mig hela dagen. Lilla gumman. Hon kände att matte var sjuk. Idag känns det som att jag har fått livet tillbaka.

På söndagspromenad...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?