Mat...!

2011-10-08, 09:33:27 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Äntligen har maten kommit! Killen som har företaget Nordic dök själv upp hos återförsäljaren med maten. Han berättade att han nu håller på att flytta upp sin verksamhet till Karlskrona där han ska etablera sig på Saltö. Det blir försäljning även i fabriksbutik därute. Det blir ju toppen för alla Nordic-ätare i stan. Just nu är vi "rika" då vi har frysen full med korvar. Tjejerna var hos mormor igår kväll då jag var bortbjuden. Travade iväg igår med en bukett Gladiolus i näven och blev sen bjuden på toppengod mat och finfint vin. Jag var hungrig som en varg för jag hade sparat mig hela dan. Mormor lämnade upp tjejerna efter sista kvällskisset så jag hade två svansviftare som tog emot mig när jag dök upp efter en mycket trevig kväll. Sen kunde de somna tryggt när matte äntligen hade kommit hem. Idag är det lördag igen! Hej, vad det går! En tur till Saltö står på programmet tror jag. Men först lördagsfrukost. Morgonpromenaden och frukosten är avklarad för långnosarna så nu är det lördagsvila för deras del. Ha en skön lördag alla!

16 kilo korv...!

Miriam

ha ha, hade precis ca 30 korvar vom og hundemat i frysen (något mindre nu før de har ju slunkit ner i hundmagar en efter en)det låg blå korvar øverallt. Men då klarar man sig ett tag iaf =)



Ær du nøjd med fodret? Hur ær pælsen på flickorna?



2011-10-08, 17:54:09



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?