Fredag med sommarkänsla...

2011-09-30, 17:29:43 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Första oktober i morgon och idag är det som den finaste sommardagen här. Det har varit lite knalt med inlägg här på bloggen. Är det inte det ena så är det det andra...Jag har fått bekymmer med mitt vänsterben som svullnade upp här, från knäet ner till ankeln, tidigare i veckan. Ja, jag har sökt upp sjukvården! De tog prover och mätte min vad som är fyra cm tjockare på vänster än höger. Inget allvarligt vad man kan se så långt. Det blir dock inga långa promenader i helgen för jag har ont i benet och får hålla mig i stillhet. Tur att vi har parken och hagen!
Hur som helst är det helg och vi kan vara tillsammans här hemma mina små fyrbenta tjejer och jag. Vi åker in till parken i morgon förmiddag och sen ska de få följa med till djuraffären. Det är ju lördag så då får de ha färgglada halsbanden! Vi har varit i parken tidigare i veckan och då var det flera nya bekantskaper där av alla de sorter. De finner sig tillsammans de flesta. Gode värld vad mycket hundar det finns i stan! 
Var iväg för att hämta mera foder tidigare idag. Det är några korvar kvar i frysen och det behövs påfyllning. Men tyvärr så fanns det ingen mat hos återförsäljaren och jag vet sannerligen inte hur jag ska göra med detta. Ett par dagar till har jag mat men sen...Det får bli en nödsäck med torrfoder från djuraffären. Jag vet inte om jag står ut med att ha det så här oredigt. Men vad ska de äta? Själv har jag handlat mycket mat oss tvåbenta. Det blir lite präktigt storkok av allt möjligt i morgon. Bland annat kalops står på programmet. Jag får nog sällskap i köket...

Fina halsbandet...


Helgfin...

Camilla

Älskar dina halsband - urläckra!



2011-10-03, 14:40:35 URL: http://livetmedlurcher.blogspot.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?