Godnattpuss...

2011-09-08, 21:36:44 / Kategori: Mattes andra älsklingar
Jag har ju fullt upp med fyrbent kärlek och omhändertagnade av mina tjejer. De är så fantastiska var och en på sitt sätt och det känns som att de har varit här jämt konstigt nog. Den lilla Scillan ser till att hon får vara i centrum och pressar sig fram i alla lägen. Det finns alltid plats för en Scilla, tycker hon. Lilla K kommer sanningen att säga lite i skymundan då hon inte alls har samma uttryck och behov av att ta för sig. Det gäller att se till att hon får sin beskärda del även hon. Idag har de varit ute i nästan två timmar med mormor. De har gått en runda med mig när jag kom hem och var rätt nöjda med det. Vi gosar här hemma och det är så mysigt. Ännu mysigare nu faktiskt när det börjar bli höstigt och mörkt. 
Ikväll tänker jag lite på Amos. Jag gör det ibland. Mattes lilla gubbe som bor för långt bort för en godnattpuss. Jag får be Joel att han ger honom en från gamla matte. Mormor skickar säkert en puss hon också. Amos som är familjens enda fyrbenta prins bland alla fyrbenta prinsessor.
Nu ska vi gå ut på sista kvällssnabbisen innan det är dags för godnattpussar i det här huset.
Så nu säger tjejerna och jag SOV GOTT! 

Amos som liten valp i min famn sommaren 2007...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?