Så här har vi det...!

2011-09-10, 21:39:39 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Så här har vi det...! I bästa fall har jag någon av mina fyrbenta tjejer hos mig i sängen när jag går och lägger mig. Inte alltid har jag det men oftast gör någon av dem mig sällskap vid läggdags. På morgonen kommer hur som helst alltid Scilla som ett brev på posten så fort hon hör att jag har vaknat. Om hon inte redan ligger där förstås. Lilla K kommer också fast hon har inte alltid tid att ligga så länge. Scilla som är världsbäst på att gosa kan ligga länge och mysa. Det är gott att ligga på mattes arm. Själv tycker jag att det är hur mysigt som helst att ha ett litet Scill på armen. I morgon är det söndag. Då blir det en extra lång mysmorgon!

Morgonmys...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?