Sköna fåtöljen...

2011-09-11, 09:41:47 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
På Saltö finns det en skön fåtölj. Den passar alldeles perfekt för en liten grey. Det blir så mysigt ombonat tycker framför allt Scilla som har första tjing på den där fåtöljen. Även Lilla K smyger dit om den är ledig men det går lika bra med soffan eller sängen tycker hon. Scilla passar väldigt bra i den där fåtöljen. Hon "klär" i den om man så säger.
Det är bra på Saltö. Där kan man få extra godsaker så det gäller att hålla koll på när det smäller i kylskåpet. Därför blir det också emellanåt mycket spring mellan fåtöljen och kylskåpet. Det går ingen nöd på mig heller därute. I går bjöds det på en alldeles ljuvlig kantarellpasta.
Katrina är alltid så driven på vägen ut till Saltö. Hon har inte tid att bry sig om någonting annat än målet. Det har blivit en liten grej det där på något sätt men på hemvägen är hon alltid mycket mån om att "connecta" med mig på ett överdrivet sätt liksom. Det är lite roligt det där och det märker ju hon att jag tycker. Vi går där och pratar med varandra och hon tittar hela tiden upp mot mig och är så lycklig när hon går där alldeles vid min sida. Det ser nog rätt kul ut och vi har väldigt trevligt också. Igår mötte vi världens bästa Emelie på halva vägen. Hon är hemma från Gävle några dagar och hälsar på. Emelie följde med oss hem en stund. Så mysigt att få träffas!

"Perfect match"...


Fina Lilla K i fåtöljen...


Ombonat...


Soffan är också OK...


Med örat mot köket...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?