TGIF...!

2011-09-02, 21:54:10 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Skönt med fredag! Tjejerna har inte kunnat vara på dagis varken torsdag eller fredag då mormor har annat för sig. Igår fick de vara ensamma mer än vanligt men idag har de varit med mig då jag har kunnat jobba hemifrån. De var med mig en stund på jobbet under eftermiddagen. Vi gick fram och tillbaka till stan i solskenet. 
Tog en sväng till lekparken men där var så många hundar så vi tar det i morgon istället. Verkar som att alla hade tänkt gå dit efter jobbet idag.
Fredagen firar tjejerna med varsitt grisöra. De håller hårt i sina öron i olika hörnor här hemma. Ett grisöra är inget de går och dräller med som vilket ben som helst. Fort tar de slut, dock. Så är det med det som är gott. Själv föredrar jag choklad. Den tar slut fort den också...
Nu tar vi helg! Vi har lite diverse på programmet. Trevlig helg till alla!

Lilla K med öra...


Scilla med sitt fredagsöra...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?