Tack och lov...!

2012-04-16, 18:56:52 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Tack och lov så har vi hagarna! Det går ju inte att släppa dessa två virvelvindar vind för våg tyvärr! I mina fantasier går vi över öppna fält ner mot en lång strand med härlig vit sand så långt ögat når. Fria utan koppel springer vi där tillsammans och njuter. Ingen trafik, inget krossat glas och inget annat farligt...När det nu inte riktigt är så så förlitar vi oss på våra inhägnade platser och önskar oss ännu fler! En inhägnad med sand skulle vara toppen för dessa två. Sand är det ursprungliga underlaget för dessa ökenjägare. Perfekt underlag som ger starka senor för alla. Det märks när vi går på stranden att de gillar detta. De skuttar och sprätter runt och blir extra ystra. Det finns några ställen som jag har sett ut som utmärkta plaser för ändamålet. Som matte till två Greyhounds så har jag alltid blicken inställd på ställen som kan förvandlas till springställen...

Skutt i Bubbetorps hage...!


Anonym

sÅ TREVLIGT ATT HÖRA OM HUNDLIV IGEN.Det är bra med hagar känner själv att jag befinner mig i en stor hemmahage och jag vill bara ut och springa vid havet.Det kan man drömma om.Roligt att mormor är pigg igen och kan rasta hundarna och ha det mysigt./aktp



2012-04-17, 12:43:53



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?