Duktiga flickor...

2012-08-26, 10:07:51 / Kategori: Allmänt

Mamma ringde mig i fredags eftermiddag bara för att meddela att dagis hade stängt för veckan och att flickorna var hemlämnade. De hade fått mat och var jättetrötta efter en stadsrunda med mormor då de hade varit och lyssnat på Marinens musikkårs spelning. Mormor var lyrisk över hur duktiga flickorna hade varit bland allt folk och andra hundar. Jag hade kunnat ha med mig dem i kyrkan, sa mormor stolt. Dessutom hade ekipaget som vanligt dragit folks blickar till sig och det är ju väldigt kul. Tjejerna hade haft prinsesshalsbanden på sig såg jag när jag kom hem. Mormor hade bytt till dem.
Fint ska det vara!
Helgen har bjudit på grisknorr. Duktiga flickor får någon gång ibland grisknorr. Inte ofta men det händer. Vanligtvis kör vi med vita tuggben i olika skepnad här. Men ibland så händer det och då är det så ljuvligt gott!

Grisknorr på G...


Amy

åh, helt underbart! <3 dina vackra speciella underbara flickor! och superfin blogg, glad och varm! <3

Svar: Tack Amy! Så kul att du har hittat till min lilla blogg <3//Margaretha
Margaretha Jansson



2012-08-27, 16:48:24 URL: http://hold-my-paw.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?