Har de fått mat...?

2012-08-29, 19:51:14 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Har de fått mat? Jag var tvungen att ringa till mormor och fråga om detta när jag kom hem efter träningen som startade idag. Lite senare än vanligt blev det. Katrina stod och gnällde och tittade stint på mig vid matskålen här medan jag ordnade med lite mat till mig själv. Jo men! De var utfodrade. Men försöka duger... Lilla Scilla sa ingenting. Hon bara tittar storögt och vill vara nära och bli kliat bakom öronen. Mina små hjärtan! De har promenerat sammanlagt två och en halv timma idag så nu kryper vi upp i soffan och har onsdagskväll!

Skönt att vara nära...


Lena

Gosig bild <3
Har hittat tillbaka till din blogg nu. Har helt missat den ett tag på grun av allt facebookande.
Ska bättra mig!!

Svar: Så roligt Lena att du tycker om min blogg. det är väldigt trevlig att få bekräftelse på att någon läser! kram!
Margaretha Jansson



2012-08-31, 20:45:33



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?