Möte på väg...

2012-08-20, 19:36:26 / Kategori: Allmänt

Första dagisdagen avklarad. Alla är nöjda och glada efter dagen. De har varit så duktiga, sa mormor när hon och flickorna kom och mötte mig på halva vägen efter jobbet. De vet att de ska möta mig. Särskilt Scilla är helt fokuserad på att jag kan komma där på vägen. Ser på långt håll hur hon spejar efter mig och jag läser på hela hennes hållning precis det ögonblick hon får syn på mig. Känner att jag blir helt lycklig i hela kroppen. Hon är så himla gullig den lilla vita. Sen är de ju jätteglada båda två förstås och Katrina "pratar" och är så glad och gullig hon också, mitt lilla svarta näbb. Nu är de trötta här och säger att de inte vill ha mer promenader idag.

Nöjda med dagen...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?