Regnklädd...

2012-08-30, 17:08:00 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Nu öser det ner! Jag hade tänkt att vara förberedd för hösten med regnkläder till tjejerna. Redan i somras blev jag förtjust i dessa Tjeckiska täcken. Men som vanligt blir jag "aldrig" färdig med något. Frågetecken om val av färg och storlek gör att jag fastnar i ett evigt väljande. Blir tokig på mig själv av denna velighet. Snacka om välfärdsproblem...! Hur som helst. Ett sånt här till varje tjej tänker jag mig från www.sofadogwear.eu Väldigt tjusigt, lätt och praktisk med huva och allt. Fint som snus!
 
Fint regntäcke från sofadogwear...
 
 

Anonym

Ta nu och beställ en rosa och den blåa.Du behöver kanske uppdatera din egen regnutrustning.Ha en bra regnig helg här på landet kurar vi och njuter av regnet och bra böcker och lite god mat i kväll när vi provianterat.Funderar på om Izza är i behov av ngt ytterplagg bara för att matcha mig./aktp

Svar: Här är det ingen fart alls på inköpen! Det tar sin tid. Det blir nog två rosa till flickorna men velar ff om stl. matte har ju grön regnkappa och får vara nöjd med det. Prioriterar ny vinterjacka istället.
Margaretha Jansson



2012-08-31, 11:37:22



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?