Dagar i Gävle...

2012-06-05, 06:32:26 / Kategori: Mattes andra älsklingar

Flickorna är hemma med mormor och jag har varit i Gävle några dagar för att vara tillsammans med Joel, Emelie, Bell och så Lilleman Amos förstås. Amos blev överlycklig när jag, gamla matte, kom och han har sovit i min säng varje natt här. Han är så gullig den lille pojken. Det har regnat i flera dagar så det har inte blivit så mycket promenader förrän igår då det var hyfsat uppehåll. Det har varit inomhusmys istället för nästan hela slanten. Gott att få krama om alla! Idag vänder jag näsan söderut och åker hem till mina små näbb igen! De möter upp med mormor på stationen! Undrar jag om de blir glada när jag kommer?

Lilleman med smultronet...


Bell så snäll...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?