Nya täcken...

2012-11-18, 20:00:06 / Kategori: Om du vill veta mera...

Det är stor brist på resurser på alla rescues på Irland. Vintern är en bister tid och behovet av filtar och täcken är stort. Jag frågade i förra veckan om det fanns något överblivet på djuraffären jag handlar i. Idag när jag kom ut till Amiralen Zoo så hade Ulrika där plockat ihop sju nya vintertäcken som hon vill skänka till hundarna på Irland. I veckan kan jag hämta ytterligare halsband och koppel som hon ska plocka ihop. Så himla bra! Själv har jag plockat ihop en säck med filtar och annat som tjejerna inte behöver. Sakerna ska i nästa vecka lämnas till NeverNeverland för vidare transport till Irland.
Mina tjejer har varit ute och kutat idag i Bubbetorps hage. Där har de letat godis och haft det skoj. Nu ligger de i värmen och myser. Det regnar ute och det är riktigt ruggigt. Det är gott att ha ett hem att vara i.

Sju fina täcken...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?