Oh! happy grey...

2012-11-10, 23:18:58 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Det finns en fb-sida som heter "Oh! happy grey " Det är en tjej som driver den och publicerar talande bilder om Greys och andra vintisar. Kapplöpningsindustrin gillas inte och ämnet är främst de vinthundar som utnyttjas och far illa. Folk skickar fantastiska bilder som sedan tillförs passande texter av tjejen som har sidan. Du kan kolla själv om du vill! Skickade henne några bilder på mina hjärtan och en bild kom upp på sidan bums. Den blev så fin med text och allt. Så himla kul att hon valde denna!

Min vita skatt och jag...


Anonym

Härlig bild jag hoppas att det finns en liknande sida för springer spaniel.Så att jag kan få en fin bild med hund och man./aktp

Svar: Du får säkert tillfälle att visa upp både make och söt springer spanielflicka! Så himla kul AKTP!
Margaretha Jansson



2012-11-11, 15:02:46



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?