Om att kunna bidra...

2012-11-12, 19:06:25 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Att kunna bidra på ett litet, litet hörn så att en liten hemlös fyrbent flicka hittar sitt egna hem känns fantastiskt härligt! Nu har detta hänt och det ska bli så roligt att få följa denna lilla tjejs ankomst till sitt alldeles egna hem. Detta kommer att bli toppen!
Mina fina tjejer har idag vandrat runt med täcken i regn och blåst. Bilden på mina snyggingar är från den varma perioden. Scillas mage har slutat bullra och hon har börjat äta så smått under eftermiddagen. En och en halv dag utan mat visar sig direkt på henne då hon tappar snabbt i vikt. Håller tummarna för att det bara var tillfälligt krångel. Jag blir så bekymrad så fort det är något som inte är bra. Jag är så glad för mina tjejer.

Snyggingar...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?