Gäsp...

2012-09-07, 20:56:53 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Fredag kväll! Det är gäspigt i soffhörnet efter ännu en arbetsvecka. Tjejerna verkar helt slut och jag ligger inte långt efter.
Denna veckan har jag äntligen fått iväg beställningen på de nya regntäckena från Tjeckien. Det blir två rosa/svarta. Eller magenta som den starkt rosa färgen kallas. De får bli likadana denna gången. Det kommer självklart bilder sedan på deras nya munderingar.
Har beställt lite andra saker också som jag berättar om sedan. Inget märkvärdigt men trevligt. Lite spänning ska det vara.
Nu ska jag bjuda på grisöron här. Själv får jag lakrits. Mitt favoritgodis! Det är ju fredag.1
Bilden är från förra helgen men läget är just nu är detsamma.

Helg igen...


Lena

Börjar hon inte bli lite grå på nosen Katrina?

Svar: :) Det stämmer Lena. Hon börjar bli grå i hela ansiktet mitt lilla svarta <3
Margaretha Jansson



2012-09-07, 21:47:23

Amy

så så vackra dina tjejer är och de kommer bli sjukt snygga i softshell regntäckena från Tjeckien!! toppen att du fått iväg beställningen nu:) själv håller jag på att försöka lista ut hur jag ska mäta min Miramis för måttsydd badrock inför höstens fortsatta (och kalla vinterns) rehabsäsong. den är egentligen sydd efter långhåriga afghaner med annan typ av kropp, men Jana ville gärna göra en speciellt till Miramis <3 men ja, då gäller det ju att förstå mått-schemat jag ska gå efter.. hm, ja utöver det blir det ju som sagt ett till regntäcke. trodde dock jag bestämt mig för khaki, nu funderar jag ett varv till på samma färg som du beställt;) vi får se hur det blir och hur som helst kommer det ju bli toppen! tänk vilka lättsamma problem man tampas med ibland! :D

Svar: Ja det är minsann delikata i-landsproblem som vi brottas med här från norr till söder. "Folk" tror väl inte att man är klok i huvudet. Min särbo tittade lite skumt på mig när han såg bilden på långnosen med den där huvan och undrade om det verkligen var sant att tjejerna skulle ha sådana. Ha Ha!
Margaretha Jansson



2012-09-09, 11:40:43 URL: http://hold-my-paw.blogspot.se

Amy

<3 jadu, klok i huvudet är jag nog inte alls, men precis som du så älskar jag mina hundar! <3

Svar: Det är faktiskt rätt kul att pynta dem och viss utrustning behöver de ju ha dessa långnosar. Min lilla skotte Flora hade på sin tid sitt halsband oh koppel och en flytväst det var allt hon fick den lilla älsklingen. Det är annorlunda med dessa...
Margaretha Jansson



2012-09-09, 12:08:30 URL: http://hold-my-paw.blogspot.se

Amy

ja, det är sannerligen lite annorlunda med de här tunnpälsade och tunnhudade vintisarna.. <3



2012-09-09, 13:05:18 URL: http://hold-my-paw.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?