Paint my Greyhound...

2012-09-12, 20:13:08 / Kategori: Hemma

"Paint my Greyhound" är en fb-sida som en ung Brittisk konstnär håller i. Hon gör tavlor, keramik och smycken med Greyhounds som motiv. Vinthundsälskare förstås! För en tid sedan fick jag syn på lite fina väskor som hon visade upp på sin sida. Nu har jag köpt ett par stycken av henne och de kom idag med posten i ett fint litet paket. En liten väska och en påse med dragband. Jättefina båda två med motiv som känns igen. Den svarta är ju favorit förstås för det ser precis ut som att det är mina tjejer på den. Har flera gånger tittat på tavlorna som denna konstnärinna gör. Hon fångar Greyhoundens rörelser och uttryck så härligt. Mycket trevlig tjej i kontakten kring dessa små alster så det är inte omöjligt att jag slår till med att köpa en tavla av henne framöver.

Motiv som känns igen...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?