Sin egen...!

2013-01-14, 20:21:00 / Kategori:
Katrina är så himla go! Sin egen i allt liksom. Hon har alltid en egen agenda och gnäller otåligt om planen inte går som tänkt. Är hon på strålande humör är hon fantastiskt rolig. Hon tycker till om allt, pratar och har invändningar. Hon har oftast sin egen väg utstakad men samtidigt väldigt kommunikativ och angelägen om kontakt. Jag har återkommit flera gånger till detta. Jag vet...! Jag bara älskar denna svarta Madame ❤ Hon kan bjuda upp Scilla till lek och bus men också vända rumpan till med en fnysning. Hon är aldrig dum mot Scilla men kanske lite tråkig om man ska se det ur den lilla vitas perspektiv. Klok som en uggla är hon också. Det går inte att lura henne på nånting nästan. Och varför skulle jag vilja göra det förresten...?! Sin egen...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?