St Patrick's day...!

2013-03-17, 17:11:31 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Idag är det St Patrick's day och den firas stort på Irland. Tjejerna firar hela dagen genom att ha på sig sina halsband i de irländska färgerna och klöverblad. Det är vårt sätt att visa på tjejernas irländska band och rikta en tacksam tanke till alla fina människor på Irland som kämpar för alla dessa utsatta
hundar. Samtidigt kan jag påpeka att Irland inte har några smittor som gör att det skulle finnas tveksamheter till att överföra hundar därifrån. Du kan läsa mer på NeverNeverlands hemsida www.neverneverland.se
För övrigt tycker jag att delar av denna debatt, som de senaste veckorna har pågått i media, andas en slags främlingsfientlighet. Livet har berikats sedan mina prinsessor kom hit och det är ömsesidigt både för mig och dem.

Irländska färger...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?