Kofot...!!!

2013-05-26, 09:11:19 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Som sagt så blir det fästingmedel nu på dessa två. Har plockat fyra på Katrina och nu tre på Scilla. Två av dessa lurade jag av henne nu innan morgonpromenaden. Jag får smyga med den lilla fästingplockaren i grön plast. Jag kan inte heller säga orden "ta bort" för de kan hon. Säger jag till Katrina "kom så ska vi ta bort den där..." Så går Scilla och gömmer sig. För henne är säkert upplevelsen den att "oj nu kommer matte med stora kofoten nu går jag och gömmer mig" När det kommer till kel däremot är hon omättlig. Hon tittar på mig med "den där" blicken så fort jag slutar klappa och gosa.

Fortsätt matte...!


Britt-Christine

Dessa vedervärdiga fästingar! Nu kör vi med fästinghalsband på katten Boriz. Det verkar hjälpa bra och han accepterar halsbandet utan protester. Ska finnas också för hundar.



2013-05-26, 11:57:02



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?