Länge sen...!

2013-09-10, 19:33:55 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Fick en liten kick där bak för en stund sedan...
Det har varit dåligt med bloggeriet här. Jag vet...Inspiration och tid tryter ibland. Det har varit fullt upp här och sommaren har passerat. Vi är friska och pigga även om det har varit lite av varje som har krävt veterinärbesök. Sitter just nu med lite papper som ska postas till försäkringsbolaget efter senaste vändan med Scilla. Hon blev näpsad av lilla K för några veckor sedan. 8 stygn på halsen! Nu är stygnen borta och kvar är ett ärr och en faktura till jordbruksverket...! Det finns anledning att ha munkorg på damerna när de springer fort. Det är lätt hänt när de blir lite uppjagade att det blir en skada. 
För övrigt gör jag ingen resumé av läget här. Det får bli som det blir och vill du hänga med här så är det kul! Det finns alltid lite att berätta om mitt matteliv ;)

Världens bästa tjejer...!



Anonym

Bra med ryck jag har saknat kommentarena om hundarna och matte .nu är jag uppdaterad /aktp

Svar: Kul att du gillar att bloggen hostade till lite här...;)
Margaretha Jansson



2013-09-10, 19:56:56

AKTP

Roligt att ni är tillbaka igen!roligt att vara uppdaterad ,tråkigt med skador hoppas att flickorna håller sig lugna ett tag./aktp

Svar: Tack! Ja nu får vi hålla tummarna så att vi slipper fler veterinärbesök....
Margaretha Jansson



2013-09-10, 19:59:43

Annika och Lykke

Vi har saknat grey nyheter! Roligt att ni är tillbaka

Svar: Roligt att ni tycker det :))
Margaretha Jansson



2013-09-11, 23:21:32 URL: http://lykkepudel.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?